Atölye Başlığı:
“YAPAY ZEKÂ ARAÇLARININ MAARİF MODELİ İLKOKUL PROGRAMINA ENTEGRASYONU”

Eğitmen: Özgür ÇAM/Çanakkale Dijital Eğitim Enstitüsü Uzaktan Eğitim Merkezi
Akademik Danışman: İffet AKSOY/Çanakkale Dijital Eğitim Enstitüsü Uzaktan Eğitim Merkezi

Eğitim Süresi 60 dk.
Kontenjan: 20 kişi
Katılım Şartı: Akıllı Tahta ve internet erişimi beklenmektedir. Katılımcıların laptop ya da tabletleri ile katılımı beklenmektedir.
Eğitimin Amacı:
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli çerçevesinde YZ araçlarının eğitim programlarına dahil edilmesi, çağdaş öğretim yöntemleri ile uyumlu bir öğrenme ortamı yaratmaya katkı sunmaktır.
Eğitim Çıktıları:
Atölye Başlığı:
“İLKOKUL MAARİF MODELİ MATEMATİK MÜFREDATINA YÖNELİK WEB ARAÇLARI”

Eğitmen: Özge PEKER TASASIZ/Çanakkale Dijital Eğitim Enstitüsü Uzaktan Eğitim Merkezi
Akademik Danışman: İffet AKSOY/Çanakkale Dijital Eğitim Enstitüsü Uzaktan Eğitim Merkezi

Eğitim Süresi 60 dk.
Kontenjan: 20 kişi
Katılım Şartı: Akıllı Tahta ve internet erişimi beklenmektedir. Katılımcıların laptop ya da tabletleri ile katılımı beklenmektedir.
Eğitim Çıktıları:
Atölye Başlığı:
AI TOOL FOR BETTER RESEARCH MAXQDA

Eğitmen: Khaled ALOSTATH / Özel Lüleburgaz Akım Koleji
Eğitim Süresi: 50 dk.
Kontenjan: 20 kişi
Çalıştay Dili: İngilizce
Eğitimin Amacı:
Bu atölye, Gazze’deki eğitim hayatının sistematik olarak yok edilmesi (scholasticide) durumunda öğrenmenin nasıl sürdürülebileceğini araştırır. Katılımcılara, kuşatma altındaki öğrenciler ve eğitimciler için etik, düşük teknolojili ve offline öncelikli eğitim stratejileri sunmayı amaçlar. Atölye, eğitimde insan onurunu ve sürekliliğini koruyacak araçların tasarımını ve uygulanmasını tartışmayı hedefler.
Eğitim Çıktıları: