• Konaklama
  • Çalıştay
  • Anasayfa
  • Kongre Hakkında
    • Kongreye Davet
    • Önemli Tarihler
    • Kongre Posteri
    • İletişim
    • Kongre Konuları
    • Yayın Süreçleri
    • Yazım Kuralları
    • BARTIN ÜNİVERSİTESİ
    • BARTIN
    • Konaklama
    • ULEAD
  • Kurullar
    • Onur Kurulu
    • Düzenleme Kurulu
    • Ulusal Bilim Kurulu
    • Uluslararası Bilim Kurulu
  • Kongre Kayıt
  • Bildiri Gönder
  • Bartın Üniversitesi
  • BARTIN
  • ULEAD
  • Davetli Konuşmacılar
  •   en
  1. Ana Sayfa
  2. Çalıştay

Çalıştay

 

Atölye Başlığı:

 “YAPAY ZEKÂ ARAÇLARININ MAARİF MODELİ İLKOKUL PROGRAMINA ENTEGRASYONU”

  Eğitmen: Özgür ÇAM/Çanakkale Dijital Eğitim Enstitüsü Uzaktan Eğitim Merkezi

  Akademik Danışman: İffet AKSOY/Çanakkale Dijital Eğitim Enstitüsü Uzaktan Eğitim Merkezi

Eğitim Süresi 60 dk.

Kontenjan: 20 kişi

Katılım Şartı: Akıllı Tahta ve internet erişimi beklenmektedir. Katılımcıların laptop ya da tabletleri ile katılımı beklenmektedir.

Eğitimin Amacı: 

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli çerçevesinde YZ araçlarının eğitim programlarına dahil edilmesi, çağdaş öğretim yöntemleri ile uyumlu bir öğrenme ortamı yaratmaya katkı sunmaktır.

Eğitim Çıktıları:

  • ChatGPT ve benzeri araçlarda amaca uygun, etkili prompt yazım tekniklerini uygulayabilir.
  • Öğrenme hedeflerine göre yönlendirilmiş promptlar oluşturabilir.
  • Yaş grubu ve kazanımlara uygun içerikleri yapay zeka ile üretebilir.
  •  İçerikleri öğrenci seviyesine göre sadeleştirebilir ve bireyselleştirebilir.
  •  Text-to-image araçlarını kullanarak eğitim materyaline uygun görseller oluşturabilir.
  •  Görsel oluşturma sürecinde etik, güvenlik ve yaşa uygunluk kriterlerine dikkat edebilir. 

 

Atölye Başlığı:

 “İLKOKUL  MAARİF MODELİ MATEMATİK MÜFREDATINA YÖNELİK WEB ARAÇLARI”

Eğitmen: Özge PEKER TASASIZ/Çanakkale Dijital Eğitim Enstitüsü Uzaktan Eğitim Merkezi

Akademik Danışman: İffet AKSOY/Çanakkale Dijital Eğitim Enstitüsü Uzaktan Eğitim Merkezi

Eğitim Süresi 60 dk.

Kontenjan: 20 kişi

Katılım Şartı: Akıllı Tahta ve internet erişimi beklenmektedir. Katılımcıların laptop ya da tabletleri ile katılımı beklenmektedir.

Eğitim Çıktıları:

  • İlkokul Matematik dersi öğretim programında (1-4. sınıflar) sarmal yaklaşımın temel dinamiklerine göre belirlenen temalara yönelik olarak web araçlarını kullanma becerisine sahip olacaklardır.
  • Müfredat uygun oyun seçerken çocuğa görelilik ilkelerini uygulama becerisine sahip olacaklardır.
  • Öğrendikleri araçları değişen sınıf seviyesi ve kazanıma entegre etme becerisine sahip olacaklardır.  

 

Atölye Başlığı:

AI TOOL FOR BETTER RESEARCH MAXQDA

Eğitmen: Khaled ALOSTATH / Özel Lüleburgaz Akım Koleji

Eğitim Süresi: 50 dk.

Kontenjan: 20 kişi

Çalıştay Dili: İngilizce

Eğitimin Amacı:

Bu atölye, Gazze’deki eğitim hayatının sistematik olarak yok edilmesi (scholasticide) durumunda öğrenmenin nasıl sürdürülebileceğini araştırır. Katılımcılara, kuşatma altındaki öğrenciler ve eğitimciler için etik, düşük teknolojili ve offline öncelikli eğitim stratejileri sunmayı amaçlar. Atölye, eğitimde insan onurunu ve sürekliliğini koruyacak araçların tasarımını ve uygulanmasını tartışmayı hedefler.

Eğitim Çıktıları:

  • Travma odaklı ve dekolonyal yaklaşımlarla eğitim teknolojisi araçlarını analiz edebilir.
  • Düşük teknoloji ve offline-first araçlar ile öğrenme tasarımı gerçekleştirebilir.
  • Öğrenme ortamlarını kuşatma, kriz veya felaket durumları için yeniden planlayabilir.
  • Eğitimde dijital eşitsizlik ve etik konularını değerlendirebilir.
  • Katılımcıların kendi bağlamlarında uygulayabilecekleri direnç temelli öğrenme stratejilerini geliştirebilir.

 


16.11.2025 / 107 defa okundu.
Ana Sayfa / Kullanım Koşulları / Gizlilik İlkeleri / Çerez Politikası
Copyrights © 2012 - 2025 Congress Management System™ Tüm hakları saklıdır.